ماشين هاي آسياب عمودي و افقي
نوشته شده توسط : امیر

 

انتخاب دستگاه آسياب مناسب

دستگاه آسياب معمولي كه به آن آسياب معمولي نيز مي گويند ، دستگاهي است كه مي تواند انواع قطعات را توليد كند. تغذيه ميز توسط اپراتور به صورت دستي كنترل مي شود.

اين نوع ماشين آسياب به ويژه در صورت نياز به يك ماشين آلات براي توليد واحد ، توليد سري كوچك يا كار مجدد دانه هاي مفيد مفيد است. در مقايسه با ماشين هاي آسياب صنعتي كه داراي كنترل ديجيتال هستند ، بسيار مقرون به صرفه هستند.

انواع مختلفي از اتصالات ابزار براي ماشين هايآسياب وجود دارد. پس از انتخاب خود ، بايد ابزار را با توجه به نوع دستگاه آسياب (مخروطي قوي يا ضعيف) خريداري كنيد.

آسياب و مراكز توليد آنها در يك راهنماي خريد جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند.

بازرگاني سينا تجهيز

زمان آن فرا رسیده بود که نان خمیر ترش را به سطح بالا برسانم ، این بدان معنا بود که من در جستجوی آسیاب دانه بودم تا آسیاب آرد خود را شروع کنم. با وجود انواع گوناگون چرخ گندم در آنجا ، تحقیقات زیادی طول کشید تا مطمئن شوم که من مناسب نیازهای پخت نان خمیرم هستم.

بهترین دستگاه آسیاب دانه خانگی برای آرد نان دارای ویژگی های زیر است:

فرایند آسیاب/آسیاب دمای آرد را برای محافظت از یکپارچگی آرد بیش از 112 فارنهایت (45 درجه سانتی گراد) افزایش نمی دهد.
گزینه هایی برای طیف وسیعی از درشتی آرد وجود دارد ، از جمله آرد فوق العاده خوب که به تهیه یک نان سبک تر کمک می کند.

این راهنما به شما کمک می کند تا بسته به آنچه که بدنبال آن هستید ، بهترین نوع آسیاب دانه را انتخاب کنید. بحث خواهیم کرد:

انواع مختلف آسیاب غلات در بازار
قبل از تصمیم گیری در مورد نوع خرید باید به چه چیزی فکر کنید
بسته به آنچه به دنبال آن هستید ، برخی توصیه ها.

برخی از پیوندهای موجود در این پست ممکن است پیوندهای وابسته باشند ، به این معنی که در صورت خرید هر یک از محصولاتی که به آنها پیوند می دهم ، کمیسیون دریافت می کنم. من فقط آنچه را که خودم دوست دارم و/یا استفاده می کنم توصیه می کنم.

(توجه: اگر در مورد چرخاندن گندم خود به آرد مطمئن نیستید ، من راهنمای مفصلی در مورد مزایا و معایب آن دارم ، همراه با نکاتی در مورد کار با آرد تازه آسیاب شده در اینجا.)

آسیاب دانه ای که بعد از تمام تحقیقاتم خریدم (و دوستش دارم!) Mockmill Lino 200 است که مستقیماً از Mockmill در اینجا خریدم. اما این چرخ گندم مطمئناً تنها دستگاه موجود نیست ، یا لزوماً بهترین برای شما است.

در حقیقت ، گزینه های ارزان تر دیگری نیز وجود دارد که می توانند نتایج مشابهی را به شما ارائه دهند. بیایید نگاهی به انواع مختلف آسیاب گندم موجود برای مصارف خانگی بیندازیم:

توجه: من موفق شدم از تخفیف ویژه برای خوانندگان وبلاگ خود استفاده کنم! از کد کوپن TRUESOURDOUGH5 برای 5 off تخفیف هر خرید از Mockmill استفاده کنید!
انواع مختلف آسیاب غلات خانگی

چند نوع آسیاب غلات مختلف در بازار وجود دارد و آنها گندم را به روش های مختلف آسیاب می کنند.

همه آسیاب های غلات خانگی اجازه می دهند توت گندم در یک سر و آرد خارج شود. (توت گندم همان چیزی است که شما آن را دانه گندم می نامید). اما آنها از روش های مختلفی برای تبدیل گندم به آرد استفاده می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: